søndag den 12. juni 2016

En dejlig dag


Aarhus har vist sig fra sin bedste side i dag – bortset fra en ubehagelig lugt, der efter sigende kommer fra nærliggende foderstoffabrikker – solen har skinnet, vejret har været skønt og byen har været fuld af glade mennesker.


aarhus


Vi fik fyldt vores stafetkort, og afleveret i sidste ende. Det var ikke meget vi fik købt – i langt de fleste butikker – ikke kun garn, men også sko og lignende – gik vi (jeg gjorde i hvert fald) mere eller mindre i sort over de mange mennesker, de mange muligheder og det mangelende behov for mere.

Ud over de otte garnbutikker på ruten, var vi også forbi 1+1 Tekxtil Design, jeg plejer at falde i svime over udvalget af unika keramikkrus. I dag var der ikke noget, der faldt i min smag. Sådan er det så forskelligt.

Derfra gik vi videre til Broderi Moderne. Det besøg havde jeg til gode, jeg er kørt forbi i bus mange gange, men endnu aldrig været derinde. Det er der gjort bod for nu. Det er i øvrigt en skøn butik.

Da klokken blev fire sagde vi farvel og god tur hjem til Lona og Helle, der havde plads i bussen mod København. Bettina og jeg satte kursen mod Skødstrup, yndlingsfamilien og en dejlig aften i det skønneste selskab.

Sådan en aften vil jeg gerne have flere af.


farver1

prikker

2 kommentarer:

  1. Hvor jeg kender det, jeg går også fuldstændig i sort over mange mennesker og så meget garn, at jeg slet ikke kan beslutte mig, og tit forlader stedet uden køb, med mindre jeg har lavet indkøbsseddel hjemmefra
    Men det vigtigste er jo også, at du har haft en god tur i skønt selskab

    SvarSlet
    Svar
    1. Lydert, det er nemlig det vigtigste .. og det havde vi :)

      Slet