fredag den 20. december 2013

Med blokbogstaver


Yndlingsholdet er for tiden Bayern München. Farverne er rød, hvid og en lille smulle blå. Hvis jeg skal tro den officielle hjemmeside.

Jeg har syet et par bukser. Jeg håber de giver mening og helst også en masse lykke.


Måske årets julegave...

Måske årets julegave...


Modtageren er ældste nevøen. Ham der ofte bliver mere glad end man skulle tro. Men som godt kan have svært ved at vise det. Og endnu mere svært ved alt for mange indpakkede hemmeligheder.

Jeg tænker min søster får indholdet at vide. Bare formen. Så kan hun vurdere om han på forhånd skal vide hvad der er i pakken. Farverne får hun ikke. Og slet ikke det med det påtrykte navn. Der må gerne være lidt overraskelse.

Synes jeg.

prikker

2 kommentarer:

  1. Aii, for er de bare super flotte. Jeg er sikker på at han bliver kiste glad for dem. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber altså du har ret, Catarina :)

      Slet