lørdag den 29. oktober 2016

Strik i Maribo


Jeg er i Maribo, sammen med en flok damer, der kan lide at strikke. Stemningen er høj og til tider næsten skræmmende i højden af hyl og grin.


Maribo - Danmark

Maribo - Danmark


Dagen startede  med morgenmad i restauranten, og mens de fleste vist bevægede sig mod strikketøj og sammenhold, bevægede Bettina og jeg os ud i byen. Maribo er en smuk by, hotellet ligger ned til søen og i modlyset gik mod vi mod kirken, hvis klokke ringede i et fint toneleje.

Vi gik op gennem byen, fik kaffe hos Victoria, der serverer en bedre kaffe end hotellet kan byde på. Vi nåede at vende både det ene og det andet, inden vi vendte hjemad igen, og mens kirkeklokkerne endnu en gang ringer ind, skriver jeg et hurtigt indlæg, så jeg kan nå lidt strik sammen med de andre, inden frokosten bliver serveret.


Maribo - Danmark


Forplejning mangler vi nemlig ikke noget af i løbet af weekenden.


4 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Lydert, der er ikke meget at udsætte på den indtil nu :)

      Slet
  2. Er det en Strikklub i har der tager der ned en gang om året ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Violykke, det kan man godt kalde det. Vi er af sted i privat regi, og jeg var så heldig at blive inviteret med sidste år :)

      Slet