tirsdag den 2. september 2014

Stilhed


Det er ikke ulyst eller manglende ord, der betyder at jeg de sidste uger ikke har skrevet meget.

Det er træthed, overvældelse og alt for meget nyt.


Altanen - september 2014


Det er spændende - helt sikkert - men det trækker tænder ud, og når jeg kommer hjem er jeg ikke meget værd.

Det hjælper ikke at min kalender er spækket - weekenderne fyldt op.

Det er ikke med min gode vilje.

Sådan er det nogen gange.

Jeg byder ind når jeg kan. Ikke altid når jeg vil.

Sådan må det være lige nu.


Altanen - september 2014


Mon ikke tiden er den bedste samarbejdspartner ud i planer om at ændre.

Både træthed, nyt og flere ord på skrift.

Jeg tror det.

1 kommentar:

  1. That is really fascinating, You're an excessively skilled blogger.

    I've joined your feed and sit up for searching for extra of your fantastic
    post. Also, I have shared your site in my social networks

    My homepage: t-fal grills

    SvarSlet