lørdag den 13. september 2014

Årets høst


Årets høst


Anders har plukket alle de resterende tomater. Jeg har købt sylteglas og om lidt har han lovet at sylte alle de grønne. De røde spiser vi bare.

Imens ligger Emilie og jeg brak. Emilie fordi det der med at feste stadig er meget nyt, jeg fordi jeg har sovet på sofaen i nat. Den er fin at ligge på, men ikke hele natten. Planen var egentlig at jeg skulle hente, når hun skulle hjem, men engang i nat indløb bulletiner om at hun overnattede på stedet. En rigtig god ide, hvis du spørger mig. Den dårlige ide var, at jeg blev liggende på sofaen i stedet for at skrubbe i seng.


Årets høst

Årets høst


Mens jeg glæder mig til de syltede grønne, og så har vi forresten fået tilbudt en have. Det er kompliceret, så mere om det en anden gang.

Lige nu er jeg mest til cola, sofa, Netflix og strik... Emilie har det vist lidt ligesådan - bortset fra at det der strik, hellere skal være chips...


Godt hun først skal tilbage til skolen i morgen.

prikker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar