tirsdag den 23. september 2014

Selv syttenårige synes hæklede dyr er sagen


Emilie har bestilt en flodhest. Den skal være blå, spændende fra lys til mørk. Den skal være en gave, og den skal være færdig inden oktober. Sådan cirka.


Midtercirkler til en flodhest


Det er en gave til en meget god veninde, som synes de hæklede dyr ar fantastiske. En meget god veninde, der fylder sytten lige om lidt.

Hvis ikke den kan blive færdig til dagen, er det ligemeget - sagde Emilie, og kiggede min beholdning af blåt bomuldsgarn igennem da hun var hjemme i weekenden.

Hun fandt to farver der var acceptable. De andre to købte jeg i går og sendte billeder mod Sorø til godkendelse, inden jeg i aftes startede med alle midtercirklerne.


Midtercirkler til en flodhest


Midtercirklerne er klart det mest kedelige i hæklede-dyr-produktionen. Jeg er ikke helt klar over hvorfor, jeg synes bare de er kedelige. De små midterpletter.

Nu er de alle klar og venter på alt det, der skal udenom.

Jeg har ikke hæklet en flodhest før. Så lidt nyt er der også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar