mandag den 3. juni 2013

Så er der skiftet sengetøj


Er det fjollet at gå rundt og glæde sig, til man skal i seng? Det gør jeg altså!

Jeg er bare ikke træt endnu, så det må vente lidt.


SFO'en - juni 2013


Vi har købt nye dyner. Af silke. Eller med silkefyld. Og så har jeg skilt mig af med den ene af de gamle.

Den der gamle dundyne, der var så hullet at det fløj os om ørene hver eneste gang vi skiftede senegtøj. Eller vendte os i sengen. Eller faktisk hele tiden. Det er et under, der stadig var fjer inden i den.

Jeg har aldrig sovet med silkedyner før. Så selvom det er fjollet glæder jeg mig til at prøve af. Også selvom afprøvningen vel egentlig kun ender med kryds og slange, hvis jeg ender med at sove fantastisk...

Og så kan jeg jo ikke huske det...

11 kommentarer:

  1. Du kan godt glæde dig :-D Vi har også lige skiftet vores til silkefyld og de er så skønne af sove med ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Annemette, de var varmere end jeg havde regnet med, men jeg savner lidt følelsen af fluffyness og dun :)

      Slet
    2. Ja jeg skulle også lige vænne mig til den følelse at dynen var tungere og varmere, men nu har jeg vænnet mig til det og syntes den er bedre end de gamle :-)

      Slet
  2. Jeg har kun hørt godt om disse silkedyner- spændt på at høre mere fra dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Miri, jeg har også kun hørt godt, og jeg kan bestemt godt overbevises. Jeg tror det kræver lidt tilvænning, for det er en anden følelse end de almindelige dyner :)

      Slet
  3. Rent sengetøj er bare det bedste.

    SvarSlet
  4. herligt med rent sengetøj, men silkefyld har jeg aldrig hørt om. Lyder spændende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nola, jeg har hørt om det før, og også tænkt tanken at det må være godt, Silke kan nemlig varme når det er koldt, og køle når det er varmt :)

      Slet
  5. Rent sengetøj er det fedeste at ligge sig i :) Det knaser og er lækkert. Men som Nola siger, så har jeg heller aldrig hørt om Silkefyld - Hvor finder man dyner med sådan noget? Jysk eller?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, Rasmus. Jysk, men jeg er sikker på det findes i mere eksklusive varianter hos andre dyneudbydere :)

      Slet