lørdag den 5. december 2015

I starten af december


December 2015


Det er efterår og jeg er i den grad gået i hi. Listen over hjemmelavede julegaver vokser, og selvom det mest er små ting, bruges hvert eneste ledigt minut hellere med garn og sofahjørne, end foran computerskærmen.

Da det mest er juegaver, der passerer gennem mine hænder for øjeblikket er der ikke meget at vise frem, og måske derfor forsvinder lysten til at fortælle også.

Det er samme historie i Klubben, hvor hobbyværkstedet er lukket land for forældre. Nogen gange bliver de inviteret indenfor, men langt de fleste ved godt, at indtog i hobbyafdelingen er bedst med lukkede øjne og håb om ikke at se noget forkert.

Altså hemmelighedernes tid er trådt i kraft.

Tilbage til hemmelighederne…


6 kommentarer:

  1. Det er simpelthen godt at høre fra dig igen. Galla-outfittet var flot.

    SvarSlet
  2. Ih, det lyder skønt med en massiv gaveproduktion :D

    - Anne www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg laver mest julegaver til mig selv i øjeblikket.
    Det er nærmest umuligt at have hemmelige projekter i gang - for Emilie er i gang med et patentstrikket halstørklæde til Farfar (Første seriøse strikkeprojekt) - og der er jævnligt brug for et par ekstra øjne eller lidt hjælp med tabte masker. Resultatet bliver dog ganske godt.
    Julegaver til mig selv er dog også helt ok. Man skal forkæle sig selv ind imellem :-)
    KH Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Karina, julegaver til sig selv er slet ikke dårligt. Og at Emilie har kastet sig over strikkepindene er jo super godt.
      Hyg jer der i sofaen :)

      Slet