mandag den 26. oktober 2015

Næsten havudsigt


Der er dejligt i Maribo. Byen er hyggelig og søen er skøn at skue. Og når man vågner op til sådan en udsigt er det ingen sag at synes alting er fantastisk.


Søndersø ved Maribo


Tre dejlige dage i selskab med damer, jeg for størstedelen slet ikke kendte, er slut. Tre dage fyldt med strik, god mad, dejlige ture udenfor og masser af grin og fornuftig snak. Tre dage med for lidt søvn, for jeg kunne slet ikke sove, når jeg trak mig tilbage til eget værelse og eget selskab.

Men det gør ikke noget. Jeg har brug for alenetid, også selvom det nærmest er midt om natten, med en film fra Netflix og lidt mere strik. Eller en god bog, en smule hækling eller et langt bad i karet, der stod til det samme.


Søndersø ved Maribo


Jeg var træt da jeg nåede hjem. Hjem til Andersmad. Jeg er godt vandt, og trods god mad på hotellet, så kan Anders altså noget, der er endnu bedre.

Mandag er i gang, og jeg glæder mig over sene mødetider.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar