søndag den 16. maj 2010

Varme til keyboardfingre


e t par dage uden strik, og håndledet er klar igen.

I aftes bød min mor på mad, og vi mødte glade op til en hygglig aften med mad og spil og strik til Ungersvendens afkølende fingre.

Jeg kan godt forstå han er glad for netop pulsvarmere, for jeg oplever selv at finger bliver kolde når jeg sidder for længe ved computeren.

Der hersker ingen tvivl om at netop computeren er Ungersvendens foretrukne stykke legetøj.


varme til fingre


Der var lige nok til et ekstra par af det tilbageblevne fra Stortrøjen, der stadig mangler et ærme og en hætte. Hvornår der bliver strikket videre ved jeg lige nu ikke, men både Ungersvenden og Kæresten har peget på en farve eller tre fra farvekortet og inden for de næste dage kunne der tænkes at ryge en bestilling afsted.

Den sidste varme her, faldt i god jord og er allerede taget i brug. Ibrugtagningen skete sekunder efter fotoseancen… og fast sad de :)


varme til fingre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar