mandag den 27. marts 2023

Masker på en søndag - Uge 12

 

Ugen kort:

  • Vi lånte skolekøkkenet og bagte minipizzaer til hele klubben sammen med pigerne. Det var et hit.
  • Jeg havde glemt, de ikke har madkundskab før 4. klasse, og derfor aldrig havde været i lokalet før.  
  • Borgmesteren kom på besøg på skolen, og vi var flere der brugte tid på at rydde op, der hvor hun skulle forbi. 
  • Vi lavede popcorn over bål for hele SFO. Popcorn over bål er en rigtig god ide. Popcorn til hele SFO, knap så god en ide. Der var alt for meget samlebånd over det. Vi finder på noget andet næste gang. 
  • Jeg hentede Oscar til overnatning. Det var hyggeligt. 
  • Jeg afleverede ham igen næste morgen, selvom han synes det ville være meget bedre at blive hjemme...
  • Fagfordelingen ligger lige om hjørnet, og jeg har talt med op til flere ledere om timer, fag og efteruddannelse. Jeg er ikke færdig med at tale med op til flere ledere, men jeg føler mig i den grad hørt. 
  • Vi plejer at prale af, at vi sjældent er syge i Klubben - og så faldt folk på stribe. 
  • Vi tog på personaleweekend en fredag/lørdag med fuld forplejning og overnatning i enkeltværelser. Det føles altid som en luksus at have et værelse helt for sig selv. 
  • Søndag har været god til ingenting.









Læse: 

Nora er havnet i en lille engelsk by, hvor politimænd mister hovedet, nonner ved ting de ikke ved hvad de skal gøre ved, unger piger bliver misbrugt, borgmestre forsvinder og vrede fædre måske hævner sig. 

Der er endnu ikke belæg for ret meget af det, men sammen med en lokal fotograf, der er lidt ulden i kanten, forsøger hun at finde hoved og hale i det hele.Samtidig er en flok unge mænd ikke særlig interesserede i at andre stikker næsen i deres sager og hjemme i Danmark hænger jobbet i en tynd tråd. 


Strikke:

Jeg  havde brug for et stykke strik, der ikke krævede alt for meget tankevirksomhed og kunne bruges, når vi skulle lytte i løbet af weekenden. 

Det betød at sweateren til Anders, der har ligget og ventet på bedre tider længe, blev fudet frem igen. Jeg nåede ikke langt, for der var masser af samarbejde, snak og rundkredse undervejs, men nu kan jeg huske mønstret og det hjælper altid på hastigheden. 

Måske den ikke bare skal pakkes væk igen. 

 

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar